Bankowość elektroniczna

Bankowość EBO RWD

                   Logowanie - Bankowość                   

 

Nowoczesny portal bankowości elektronicznej zbudowany zgodnie z obowiązującymi trendami. Dzięki architekturze opartej na responsywności (RWD) pozwala na płynne korzystanie zarówno na smartfonie, tablecie jak i ekranie laptopa czy komputera stacjonarnego. Portal dopasowuje się do wielkości ekranu dowolnego urządzenia.
Do obsługi wystarczy przeglądarka internetowa, zatem nie trzeba instalować dedykowanej aplikacji, wystarczy odwiedzić stronę swojego banku i przejść proces logowania, aby móc wygodnie korzystać ze swoich produktów bankowych.​

 

EBO zapewnia:

Maksymalny poziom bezpieczeństwa

Zapewniony dzięki szyfrowanemu połączeniu oraz wykorzystaniu jednorazowych kodów uwierzytelniających operację (SMS, EBO Token PRO)

 

Łatwość obsługi

Prosty i intuicyjny interfejs z naciskiem na szybkie i wygodne wykonywanie najczęstszych czynności.

 

Funkcjonalność

Możliwość podglądu w panelu wszystkich produktów posiadanych przez klienta: rachunku osobistego, rachunku oszczędnościowego, kart płatniczych, lokat, kredytów, wraz ze szczegółowymi informacjami na temat poszczególnych produktów.

 

Unikalność

Nowoczesny wygląd szaty graficznej wykonany pod technologię responsywną oraz wg najnowszych trendów dla aplikacji internetowych.

                           

Ponadto EBO eBank Online RWD to:

  • Dwa kanały obsługi rachunków firmowych: przeglądarka internetowa oraz dedykowana aplikacja na urządzenia mobilne.
  • Różnorodne mechanizmy autoryzacji dostępu ( SMS, EBO Token PRO zgodny z dyrektywą PSD2), a także zatwierdzanie transakcji dopasowanych do ról przypisanych użytkownikom w przedsiębiorstwie.
  • Obsługa Korpo w Bankowości Mobilnej EBO (obsługa paczek, widget stanu salda, historii rachunków, oczekujących akcji).
  • Jeden identyfikator do obsługi rachunku firmowego i prywatnego.
  • Szybkie przełączanie się pomiędzy rachunkami firmowymi a prywatnymi bez konieczności wylogowania się z systemu.
  • Zestawy filtrów pozwalające na szczegółowe kontrolowania wykonanych operacji.
  • Współpraca z systemami księgowymi – eksport/import plików.
  • Obsługa paczek, multiakcje, wielopodpis.
  • Przelewy natychmiastowe SORBNET.
  • Przelewy internetowe Paybynet.
  • Odporność na awarie łączy oraz integralność danych.
  • Możliwość szerokiej integracji z różnymi systemami finansowymi klienta.
  • Zarządzanie kredytami.
  • Zarządzanie i zakładanie lokat.
  • Obsługa kart kredytowych i debetowych.
  • Usługi dodatkowe np. doładowania GSM, IVR, inne.
  • Komunikaty informacyjne i marketingowe.

 

EBO Token PRO

Prosty i Intuicyjny


EBO Token Pro to bardzo przyjazny dla użytkownika interfejs. Konfiguracja i późniejsza obsługa jest prosta, a dodatkowa funkcjonalność taka jak kody QR przyspieszają obsługę bankowości internetowej .

Logowanie i autoryzacja

Wielopoziomowa ochrona konta bankowego.

Bezpieczne, wygodne i intuicyjne logowanie za pomocą telefonu komórkowego do Bankowości Internetowej

 

 

Dwuskładnikowe uwierzytelnianie z wykorzystaniem telefonu komórkowego
EBO Token Pro to aplikacja mobilna, która dzięki wykorzystaniu zaawansowanych mechanizmów w znaczący sposób podnosi poziom bezpieczeństwa korzystania z bankowości internetowej.

  • Bezpieczeństwo komunikacji, logowania i autoryzacji

Ochrona danych jest naszym najwyższym priorytetem. W celu zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony prywatności danych stosujemy i udoskonalamy najlepsze praktyki branżowe. Zapewnia pełne bezpieczeństwo na wszystkich poziomach,skutecznie eliminując mniej bezpiecznie metody logowania, z których korzystają obecnie klienci.

 

  • Łatwość obsługi

EBO Token Pro gwarantuje nie tylko najwyższą skuteczność i bezpieczeństwo, ale jednocześnie prostotę na etapie wdrożenia i poznawania jego funkcji. Z kolei Twoi użytkownicy pokochają nasz intuicyjny i przyjazny interfejs.

 

  • Produktywność

Groźba nieautoryzowanego logowania czy zapomniane hasło to przeszłość, a dodatkowo możliwość przekazywania poufnych komunikatów klientom zabezpieczonym kanałem sprawiają, iż biznes staje się bardziej bezpieczny i wydajny

 

 

  • Dwuetapowa weryfikacja

odatkowa warstwa ochrony Twoich danych. Drugi etap uwierzytelniania jest egzekwowany na podstawie ustalonych zasad polityki i polega na uwierzytelnianiu dwuskładnikowym hasłem jednorazowym zsynchronizowanym czasowo (algorytm TOTP). Po aktywacji hasła, użytkownik musi potwierdzić akcję w obsługiwanej aplikacji. Błędna autoryzacja drugiego etapu skutkuje natychmiastowym przerwaniem procedury logowania do wybranego systemu.

 

  • Raporty i audyty bezpieczeństwa

W raportach bezpieczeństwa zapisany jest wynik działania każdej operacji wykonanej przez użytkownika. Raporty mogą być analizowane przez administratorów w oparciu o zadany poziom bezpieczeństwa ustawiony i przypisany na poziomie firmy lub użytkownika.

 

  • Szyfrowanie typu end-to-end

Wszystkie hasła i komunikaty są szyfrowane na każdym etapie przy użyciu 256-bitowego szyfrowania AES metodą PBKDF2 SHA256. W praktyce oznacza to, że cała komunikacja z użytkownikiem jest przesyłana w sposób definitywnie bezpieczny i poufny. Korzystając z naszej aplikacji, użytkownik ma absolutną pewność, że nikt oprócz posiadacza konta nie ma dostępu do przesyłanych komunikatów czy generowanych haseł.

 

 

Bankowość mobilna

Bankowość mobilna EBO Mobile PRO - Wszystko, czego potrzebuje użytkownik urządzeń mobilnych!

                                                                             

  • Nowoczesny design
  • Intuicyjny interfejs
  • Bezpieczeństwo aplikacji
  • Szybkość działania
  • Dostęp do bankowości 24/7
  • Obsługa Klientów biznesowych

 

Zakres funkcjonalny EBO Mobile PRO pozwala na intuicyjne zarządzanie produktami bankowymi z poziomu urządzenia mobilnego - gdziekolwiek jesteś, w dowolnym momencie, zapewniając najwyższy komfort użytkowania.
 

Logowanie

Bezpieczne logowanie przy pomocy:
PIN-u, Odcisku palca - Fingerprint & Toucz ID lub Face ID

Przelewy

Przelewy do ZUS i US
Szybkie przelewy Express Elixir
Zlecenia i paczki przelewów

Powiadomienia i komunikaty

Kontakt z Bankiem poprzez aplikację: komunikaty marketingowe, informacje

Kontrola środków

Widżety podglądu salda: procentowe lub kwotowe

Historia transakcji

Pełna historia operacji w kontekście produktu

Wygodne płatności

Zdefiniowana lista odbiorców,
QR Code,
wkrótce: BLIK i płatności zbliżeniowe

Dostęp do produktów bankowych

Rachunki, lokaty, kredyty, inwestycje
wszystko w zasięgu ręki!

Bankomaty i placówki

Dostęp do listy bankomatów i placówek stacjonarnych

mojeID

mojeID - bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online

 

Uruchamiamy je wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Można powiedzieć, że Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.

Skorzystanie z mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu. Możliwość korzystania z wielu e-usług przez internet jest nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. Bez konieczności wychodzenia z domu, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.).
Aktualną listę usług publicznych znajdziesz tutaj: obywatel.gov.pl
Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj: gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany-ego

 

Czym jest mojeID?

 

mojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację Twoich danych za pomocą bankowości internetowej. Zawsze zobaczysz co i komu przekazujesz. Przekazanie danych każdorazowo wymaga Twojej akceptacji. Dzięki mojeID korzystasz wygodnie z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online.

mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

 

 

Możliwości oferowane przez mojeID:

Potwierdzenie tożsamości

Logowanie do istniejącego konta

Autoryzacja operacji

 

Zastosowanie

  • Usługi publiczne

Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu)

Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych)

  • e-Commerce

 Potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu)

Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy

  • Energetyka

Rejestracja wniosku/formularza

Przedłużenie umowy

Dostęp do portalu klienta

  • Medycyna

Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych

Zakup leków przez internet

  • Media

Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo

Opłacanie abonamentu

  • Ubezpieczenia

Sprzedaż polisy przez internet

Odnowienie polisy (Direct)

 

Korzyści:

  • Łatwiejszy dostęp

Prościej rejestrujesz się i logujesz u dostawców usług.

  • Bezpieczeństwo

Masz poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad przekazywaniem danych dzięki sprawdzonemu standardowi.

  • Użyteczność

Korzystasz z większej liczby usług online lub masz dostęp do paneli uzupełniających usługi tradycyjne.

  • Potwierdzanie tożsamości w Internecie staje się łatwiej dostępne

W szybki i bezpieczny sposób, wraz z przekazaniem wiarygodnych danych ją opisujących (np: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowania.

Bezpieczeństwo

 


Informacje dla dostawców usług (TPP)
Jeśli jesteś certyfikowanym zewnętrznym dostawcą usług (TPP) lub złożyłeś wniosek w KNF o wydanie zezwolenia na świadczenie usług wynikających z dyrektywy PSD2 (AIS, PIS lub CAF), przygotowaliśmy dla Ciebie specjalny interfejs dostępowy (API). Wszystkie niezbędne informacje, dokumentacja API oraz środowisko testowe znajdują się na naszym portalu dla dewelopera .
https://psd2-pdev.bstworog.pl

 

Podstawowe zasady bezpieczeństwa:


nie należy wchodzić na stronę logowania do systemu korzystając z odnośników otrzymanych pocztą e-mail lub znajdujących się na stronach nienależących do banku;

nie należy odpowiadać na żadne e-maile dotyczące weryfikacji Twoich danych (identyfikatora, hasła) lub innych ważnych informacji - bank nigdy nie zwraca się o podanie danych poufnych za pomocą poczty elektronicznej;

zawsze przed logowaniem należy sprawdzić czy adres strony banku rozpoczyna się od https://;

należy zawsze zwerydikować certyfikat bezpieczeństwa (kłódka przy adresie w przeglądarce);

przed potwierdzeniem operacji należy uważnie przeczytać SMS z kodem aby upewnić się, że dotyczy on właściwego przelewu oraz czy numer rachunku jest zgodny;

należy unikać przeklejania numerów rachunku, zalecamy ręczne wpisywanie;

nie należy przesyłać mailem żadnych danych osobistych typu hasła, numer karty itp;

nie należy przechowywać nazwy użytkownika w tym samym miejscu oraz nie należy udostępniać ich innym osobom;

należy unikać logowania z komputerów do których dostęp mają również inne osoby;

należy na bieżąco aktualizować system operacyjny oraz przeglądarkę internetową;

konieczne jest posiadania oprogramowania antywirusowego oraz zapory (firewall);

nie należy instalować oprogramowania pochodzącego z niepewnych źródeł;

pracę należy kończyć poprzez opcję WYLOGUJ;

 

 

 

Szanowni Państwo, Bank Spółdzielczy w Tworogu (Bank) informuje, że obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/847
z dnia 20 maja 2015 roku, w sprawie informacji towarzyszących transferom środków pieniężnych (Dz.U.UE.L.2015.141.1 z dnia 5 czerwca 2015 r.).
Dla zapewnienia zgodności z wymogami wskazanego Rozporządzenia należy umieszczać na dyspozycjach dokonania przelewu krajowego lub zagranicznego
bez względu na walutę, składanych zarówno w formie papierowej, jak i za pośrednictwem systemu bankowości internetowej i mobilnej następujące informacje:

 

- numer rachunku zleceniodawcy oraz numer rachunku odbiorcy,
- pełną nazwę / imię i nazwisko zleceniodawcy,
- pełną nazwę / imię i nazwisko odbiorcy,
- pełny adres zleceniodawcy: miasto, nazwa ulicy z numerem domu i lokalu
Przelewy z brakującymi lub błędnymi informacjami o zleceniodawcy lub odbiorcy, ze względu na obowiązki wynikające ze wskazanego powyżej Rozporządzenia mogą powodować:
- opóźnienie w wykonaniu zleconego przelewu,
- odrzucenie przelewu
- wstrzymanie przelewu.
W związku z powyższym zwracamy się do Państwa z prośbą o dokładne uzupełnianie: danych zleceniodawcy i odbiorcy w przypadku dyspozycji papierowych, danych odbiorcy dla płatności dokonywanych za pośrednictwem bankowości internetowej i mobilnej
(prosimy o sprawdzenie czy dane kontrahentów, które mają Państwo zapisane w swoich systemach lub w systemie bankowości internetowej naszego Banku są kompletne, tj. zgodne z powyższym zakresem danych).
Powyższe dane nie powinny zawierać inicjałów, pseudonimów, nieoficjalnych zwrotów lub skrótów, poza ogólnie przyjętymi dla form prawnych.
Jednocześnie ze względu na obowiązek sprawdzania przez Bank kompletności danych zleceniodawcy i odbiorcy przelewu zwracamy się o przekazanie kontrahentom lub osobom,
od których otrzymują Państwo przelewy krajowe i zagraniczne swoich pełnych danych, tj. imienia i nazwiska lub nazwy Państwa firmy, zgodnej z dokumentami rejestrowymi złożonymi w Banku (jeśli takich danych obecnie nie posiadają).
Ponadto w związku ze wskazanym Rozporządzeniem pracownicy Banku będą prosić Państwa o okazanie dokumentu tożsamości w przypadku dokonywania transferów środków pieniężnych,
w tym wpłat gotówkowych, bez względu na kwotę transakcji. Powyższe zasady są podyktowane koniecznością wypełniania przez Bank obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów prawnych.
 

Wniosek 500+/300

O Programie

 

Wnioski Rodzina 500+ na okres świadczeniowy 2019/2020 są dostępne w systemie bankowości EBO RWD
Dla rodzin z dzieckiem niepełnosprawnym kryterium dochodowe jest wyższe i nie może przekraczać kwoty 1200 zł netto na osobę.
Zasady przyznawania świadczenia oraz jego wypłat w nowym okresie świadczeniowym 2019/2020.
Jeśli złożysz kompletny i prawidłowo wypełniony wniosek o świadczenie wychowawcze na nowy okres w terminie do 31 sierpnia, przyznanie świadczenia wychowawczego oraz wypłata przyznanego świadczenia za miesiąc październik nastąpi do 31 października tego roku, a więc zostanie zachowana ciągłość wypłat świadczenia wychowawczego także od pierwszego miesiąca nowego okresu.
W przypadku, gdy złożysz wniosek w okresie od 1 września do 30 września, przyznanie świadczenia oraz wypłata przyznanego świadczenia za miesiąc październik i listopad nastąpi nie później niż do 30 listopada.
W przypadku, gdy złożysz wniosek wraz z wymaganymi dokumentami w okresie od 1 października do 31 października, ustalenie oraz wypłata przyznanego świadczenia za miesiąc październik, listopad i grudzień, nastąpi nie później niż do dnia 31 grudnia.
Analogiczny mechanizm będzie obowiązywał w kolejnych miesiącach, tj.:w przypadku złożenia kompletnego wniosku w listopadzie, przyznanie świadczenia następuje za miesiące od listopada, a wypłata przyznanego świadczenia nastąpi najpóźniej do dnia 31 stycznia,
w przypadku złożenia kompletnego wniosku w grudniu, przyznanie świadczenia następuje za miesiące od grudnia, a wypłata przyznanego świadczenia nastąpi najpóźniej do końca lutego,
w przypadku złożenia kompletnego wniosku w styczniu, przyznanie świadczenia następuje za miesiące od stycznia, a wypłata przyznanego świadczenia również nastąpi najpóźniej do końca lutego,
Wnioski składane od lutego będą podlegać rozpatrzeniu na bieżąco - w przypadku złożenia wniosku na nowy okres świadczeniowy w kolejnych miesiącach, świadczenie będzie przyznawane od miesiąca, w którym złożysz wniosek, a wypłaty przyznanego świadczenia realizowane będą co miesiąc na bieżąco.

Ważne: Powyższe terminy rozpatrywania wniosków są terminami maksymalnymi. Gmina, która rozpatruje wnioski, uwzględniając liczbę wniosków i możliwości organizacyjne, może rozpatrywać wnioski i wypłacać przyznane świadczenia na bieżąco wcześniej niż w tych maksymalnych, ustawowo określonych terminach.

Zwróć szczególną uwagę na adres zamieszkania, który podajesz w swoim wniosku – na jego podstawie wniosek zostanie przekazany do odpowiedniego Organu prowadzącego w Gminie. Uwaga: Adres zamieszkania, nie musi być zgodny z miejscem zameldowania.
Wniosek Rodzina 500+ należy składać co roku – wnioski na kolejny okres, na który przyznawane będzie prawo do świadczenia wychowawczego, tj. na okres który rozpocznie się 1 października 2019 r., będą przyjmowane przez Internet już od 1 lipca 2019 r.



Wysłany Wniosek Rodzina 500+ możesz pobrać tylko raz, od razu po jego wysłaniu, w ramach tej samej sesji logowania. Potwierdzenie złożenia wniosku jest dostępne do pobrania z menu Wniosek 500+ "Sprawdź status wniosku". Bank nie dokonuje weryfikacji formalnej i merytorycznej danych podanych we wniosku oraz załączników i nie posiada informacji dotyczących dalszej obsługi wniosku obsługiwanego przez wybrany Organ prowadzący w gminie, po tym jak wniosek zostanie przekazany do tego Organu. Wniosek oraz załączniki są usuwane z serwerów Banku bezpowrotnie po wysłaniu do systemu informatycznego Emp@tia, za którego pośrednictwem wnioski trafiają do Organu prowadzącego w gminie.
Wniosek Rodzina 500+ jest dostępny w systemie internetowym e25 na mocy porozumienia Banku BPS S.A. z Ministerstwem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
Opis Programu i Wniosku Rodzina 500+ przygotowany zgodnie z informacjami dostępnymi na stronie internetowej Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej

BLIK

BLIK

Już niebawem w naszym banku uruchomimy usługę BLIK.

Będziemy Państwa informować na bieżąco o postępach na stronie oraz na Facebooku