Komunikat

Szanowni Państwo,


W związku ze zmianami w zakresie systemów informatycznych, w dniach 21-24 czerwca br., dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony.
Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą szczegółowe informacje:

termin Funkcjonalność / usługa Jakie ograniczenia wystąpią w usługach?
W sobotę 22.06
w godzinach 06.00-12.00
Moje ID Brak możliwości zdalnego potwierdzania tożsamości wymaganego do autoryzacji takich czynności jak np.
załatwianie spraw urzędowych, umówienie wizyty lekarskiej, itp.
BLIK – transakcje z wykorzystaniem 6-cio
cyfrowego kodu
Niedostępne będą płatności oraz wypłaty w bankomatach
Przez cały weekend
od 21.06, godz. 17.00 do
24.06, godz. 6.00
BLIK – przelewy na telefon Wstrzymanie realizacji przelewów na telefon
Przelewy Elixir Brak możliwości realizacji przelewów, w tym przelewów natychmiastowych
Transakcje walutowe Brak możliwości rozliczania transakcji walutowych, sprawdzania kursów walut.
Wnioskowanie o świadczenia socjalne
realizowane za pośrednictwem platformy
Eximee
Zablokowanie możliwości składania wniosków o świadczenie Rodzina 800+, 300+

Transakcje kartami debetowymi i kredytowymi – płatności oraz wypłaty gotówki z bankomatów będą
funkcjonować bez zmian.
Zachęcamy do zaplanowania wszelkich ważnych operacji bankowych przed lub po podanych datach.
Dziękujemy za zaufanie, jakim nas Państwo obdarzają i liczymy na zrozumienie, jeśli napotkają
Państwo niedogodności w trakcie przeprowadzanych zmian.

Z wyrazami szacunku,